Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zajištění služeb spočívajících ve správě a řízení zakázky pro investiční akci „Rekonstrukce objektu č.p. 224, Hálkova ul., Chomutov“
Odesílatel Eva Halouzková
Organizace odesílatele Statutární město Chomutov [IČO: 00261891]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 04.06.2024 10:02:48
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Vážená paní Pilnáčková,

děkuji za Váš dotaz. V sekci "Veřejné dokumenty" naleznete dokument "Vysvětlení, doplnění nebo změna zadávacích podmínek", který celou zmateční informaci k termínu pro podání nabídek vysvětluje. Platný je termín uvedený na profilu zadavatele, tedy termín pro podání nabídek 10.06.2024 do 10:00 hod..

V případě jakýchkoliv dalších dotazů jsem Vám k dispozici.

S pozdravem

Eva Procházková, DiS.
Administrátorka zakázky


Přílohy
- Vysvětlení, doplnění nebo změna zadávacích podmínek.pdf (47,98 KiB)